TOIMITUSEHDOT

Verkkokaupan https://holvi.com/shop/DesignArjaAalto/ tuotteita myy Design Arja Aalto. Y-tunnus 2420176-3.

Oikeus hintojen ja toimituskulujen muutoksiin pidätetään.

PALAUTUSOIKEUS

Kuluttajilla on lain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Jos kyseessä on virheettömän tuotteen palautus, palautuksen kulut maksaa palauttaja.

Yksilöllisillä tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Niistä lähetetään aina asiakkaalle kuvat, hyväksyntää varten, ennen toimitusta.

Tuotekuvat ovat väreiltään mahdollisimman lähellä tuotteiden värejä. Eri laitteilla näyttö voi kuitenkin toistaa värisävyt toisin kuin lähettävä tietokone on ne näyttänyt.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta.

Asiakkaalla on vastuu siitä että tilauksella olevat tiedot ovat oikein ja näin tilaus pystytään toimittamaan onnistuneesti.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen

yhteydessä.

Voit tilata kauttani toimituksen myös suoraan toiselle henkilölle. Ilmoita silloin kommentointi kentässä, jos haluat että laitamme lähetykseen viestin /onnittelut/tms. Kts alempana toimitustapa.

Mikäli sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, tai et halua tilata suoraan nettikaupan kautta, voit tehdä tilauksen myös sähköpostilla (arja@designarjaaalto.fi). Lähetä seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä tilattavien tuotteiden tiedot. Teen tilauksen sinulle manuaalisesti ja lähetän sähköpostiisi laskun. Tilauksesi toimitetaan maksun kirjaannuttua tilille.


Toimitusaika

Tilauksesi postitetaan pääasiassa 1-3 arkipäivän sisällä, ilmoitan poikkeuksista sähköpostiosoitteeseen, jonka asiakas on ilmoittanut tilaustiedoissa.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimitan tilaukset postin kautta.

Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Pakkausmateriaalia pyrin kierrättämään mahdollisuuksien mukaan ja säästämään osaltani luontoa. Sekä kirjeet että paketit toimitetaan ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Virheettömän tuotteen palautuskuluista vastaa tilaaja. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, kun kyse on virheettömästä tuotteesta.

Palautusoikeus ei koske asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja mittatilaustuotteita.

Mikäli paketti palautuu noutamattomana, perin uudelleen lähetyksestä normaalin toimitusmaksun.

Mikäli et ole saanut tilauksen toimituksesta tietoa Postilta, tee reklamaatio sinne. Jos tietosi ovat olleet tilauksella oikein, on Posti velvollinen toimittamaan tilauksen uudelleen ilman kuluja. Oikeiden tietojen antaminen on asiakkaan vastuulla tilausta tehtäessä. Mikäli tiedoissa on ollut virheitä tai puutteita ja toimitusta ei ole voitu toimittaa tämän vuoksi, uudelleen lähettämisestä perin normaalit toimituskulut uudelleen.

Palautusoikeus ei koske yrityksiä.

Rahapalautukset: rahat palautetaan suoraan ilmoittamallesi tilille palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, viimeistään viikon kuluessa siitä, kun palautus on meille saapunut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen arja@designarjaaalto.fi. Reklamaatio-oikeus koskee selkeitä valmistusvirheitä. Käytöstä johtuvaa kulumista tai rikkoutumista ei korvata. Mikäli kysyttävää tuotteesta ilmenee, ota yhteyttä sähköpostilla.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös Postille.

Muuta:

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24% EU:n alueella. Pidätän oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Erimielisyydet asiakkaan ja verkkokaupan välillä

Jos verkkokaupan ja kuluttajan välistä erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.